joi, 18 iunie 2009

we are just kids.



tu vezi ceva?eu nu.pot sa ma arunc de pe balcon.SLAP o palma.:) si aasaaaaa mi'am petrecut the best weekend in my life.redd's talk about it.Pai m'am sculat[vineri 12 iunie,mi'am spus : e ultima zi de scoala sau visez]pe la 9.m'am dus la marea tampenie de iti da diplome la sfarsit de an.aleluia blablabla.am luat ultima mentiune?
adicaa..nu chiar ultima medie din clasa :-j.eh,macar am luat ceva.We are the same.Eu ultima , ea penultima.Cu o seara inainte ma tot certam cu tata ca vreau neaparat sa merg la cata acasa.el: NU TE DUCI.Asa..am mers la minunata barakaa.Dupa am mers la mine sa imi iau bagajul.Ma suna tata: ' vii acaasaaa da?!mergem la snagov.nu te duci la nicio catalina.' eu: (cand inca mai eram la baraka) 'uhm..NUU! sunt aproape de catalina.sunt in autobuz. tata: ' ia dami'o pe bunica'sa. eu: e la o vecina.vine imediat. el: mda.bine.paa.yeee.we are freeeeee.am ajuns,mi'am luat lucrurile si am plecat.am ajuns.e superr! in fiecare zi 2r impartite,iar in penultima zi cred sau ultima 3! :"> . :) and sooo on.Pe blog se mai uita mum and dad's friends si nu vreau sa vada ce am mai facut.:d
# a.si am mers in cismigiu.si ne'am dat cu barca.si am mancat vataaa.si ne'am distrat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu