marți, 9 iunie 2009

coada de prepelita?nu.coada de matura.

eheeee' sa va spun ceva.hai ca din astia n'aveam.ieri ma plimbam pe strada,cand brusc,parca ceva mi'a atras atentia.era singurel cuc intr'un colt al strazii ,un curv.adica daca nu ati mai auzit,mai pii romaneste masculinul de la curva.era asa de iac.avea niste pantaloni stramti,o camasa parca mai stramta din care iesea parul scarbos de pe piept imbacsit de transpiratie.era un tufis adevarat.in momenul ala nu m'am gandit decat la ce avea la subrat.Un tufis mai mare?O nu!!o sa ma bantuiee.
Cum mi'am dat seama ca e un curv?a,simplu.am stat in intersectia aia 10 minute gen si el tot se invartea pe acolo.probabil ca vroia sa atraga atentia.uarevar era scarbos.asa,sa revenim.Deci am stat acolo ceva timp si el mai vorbea la telefon,se mai intorcea dupa fusta unei tipe.care by the way arata ca dracu.mai era si soare si i se vedea fondul de ten nefinalizat.adica era cam zidita tipa fie vorba intre noi.asa si dupa un timp a venit o tipa la el.vorbeau ce vorbeau si si'au luat numerele de telefon si a apucat'o de cur.stati!nu zic ca e ilegal.dar ceva era putred in danemarca.ei se duceau si bineinteles,little Curvis se intorcea dupa toate si guess what?!s'a dus la o tipa si probabil ca si'au luat numerele de telefon(asa parea) asta a fost prea de tot.



PS:nu va lasati influentate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu