marți, 16 iunie 2009

nu va inteleg.moneyincont nu inseamna fericire.

Ele vor moneyincont.De ce?De ce sa vrei moneyincont.adica fericirea nu inseamna bani.
o tipa: ăă,fata.mi'am luat o geanta super mega trendy.De la D&G.Mda..(isi baga mana in par) am dat 100.000.000.
ă,cine a dat?
o tipa: aa,corneeel desigur.Puisorul meu.
cati ani are puisorul tau?
o tipa: aaa,pai 70 implineste maine 71,dar arata ca la 20.hihiihihihi.
mda.imi imaginez.sii tootusi?..de ce stai sub papucul lui?
o tipa: aa,pai eu il ubesc pe lilecutul meu.
aha.m'am prins.cred si eu
_______________________________________
credeti ca asta e fericire?ei bine,nu e.sa stai toata viata cu un mos nespalat.si sa te gandesti in fiecare zi nu mai moare si asta sa ii iau averea aia odata?
si sa te scoli in fiecare zi si sa te gandesti ca in locul lui putea fi unul frumos,tanar si manierat?
Fetelor,nu va lasati manipulate de un bou batran.Viata e frumoasa si nu trebuie irosita cu un ciudat,betiv,nebun,batran sau mai stiu eu.

pS: search.the hope never dies.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu