luni, 10 august 2009

a lot.

deci.sunt in delta.supermegaextra plictiseala.dar am auzit ca vin si emparios si n.m. in delta.poate ne vedem.ar fi super.
guma.redd's.ah.problem.nu avem redd's aici :-s.avem ciuc si timisoreana.:)) nu e..minunat?ne vom sacrifica.berea ciuc nu e chiar asa de rea,inca una si ma duc.
aici e un mic calvar.sunt afara.cafeluta de la pranz e langa mine.coa. se uita la televizor cu sunetul la maxim la folclor pana mea nu stiu cum se numeste.si in legatura cu sunetul la maxim?va trebui sa o intelegem peste vreo 50 de ani.hai ca mai e pana atunci,sper doar sa nu ascult muzica aia.brrr.mai ales asa...IN HALUL ALA.
specimene peste specimene.
#mor de frig.
azi am intrat pe hi5 dupa vreo 5 zile.inafara de faptul ca m'am speriat ingrozitor de oameni,mai nimic asa.am cam scris un roman aici.
aa,apropo de roman,am mai scris la carte si o sa ii schimb coperta.arata ca naiba.e oribila poza.
in general sunt bine.oarecum.nu pun la socoteala faptul ca am ditamai rana in picior care ma doare de cand am cazut cu emparios:))) la snagov.assaaa langa noi sunt niste ungui care aseara s'au facut M U C I .si au inceput sa cante in limba lor care fie vorba intre noi e ingrozitoare si marog marog.faceau ingrozitor.tipau ca naiba.
luxa se tavaleste.

PS: i want guma cu e. si n.m.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu